Warunki handlowe

I. Postanowienia podstawowe

Niniejsze ogólne warunki handlowe (zwane dalej „warunkami handlowymi“) są wydane zgodnie z art. 1751 i nast. ustawy nr 89/2012 Dz.U., Kodeks cywilny (zwany dalej „Kodeksem cywilnym“)

SMARTOMAT s.r.o.
ID: 05200342, NIP: CZ05200342

z siedzibą: 1. máje 97/25, 460 07 Liberec, Republika Czeska
zarejestrowanej w Sądzie Okręgowym w Ústí nad Labem, sekcja C, wkładka 37695

Dane kontaktowe:

E-mail: info@armodd.pl
Telefon: +48 732 106 362

Zakład:

SMARTOMAT s.r.o., 1. máje 97/25, 460 07 Liberec
www.armodd.pl
(zwany dalej „sprzedawcą“)

  1. Niniejsze warunki handlowe regulują wzajemne prawa i obowiązki sprzedawcy oraz osoby fizycznej, która zawiera umowę kupna poza działalnością gospodarczą jako konsument lub w trakcie działalności gospodarczej - z podaniem numeru identyfikacyjnego, (zwany dalej: „kupujący“) poprzez interfejs internetowy znajdujący się na stronie internetowej dostępnej pod adresem internetowym www.armodd.pl (zwanym dalej: „sklep internetowy“)
  2. Postanowienia warunków handlowych stanowią integralną część umowy sprzedaży. Wszelkie odmienne postanowienia umowy sprzedaży mają pierwszeństwo przed postanowieniami niniejszych warunków handlowych.
  3. Niniejsze warunki handlowe oraz umowa sprzedaży zawierane są w języku polskim.

 

II. Informacja o towarach i cenach

  1. Informacje o towarach, w tym o cenach poszczególnych towarów i ich głównych cechach znajdują się przy poszczególnych towarach w katalogu sklepu internetowego. Ceny towarów zawierają podatek VAT, wszystkie związane z tym opłaty oraz koszty zwrotu towarów, jeżeli ze względu na swój charakter nie mogą być one zwrócone zwykłą drogą pocztową. Ceny towarów pozostają aktualne przez czas ich prezentacji w sklepie internetowym. To postanowienie nie wyklucza negocjacji umowy sprzedaży na indywidualnie wynegocjowanych warunkach.
  2. Wszystkie prezentacje towarów umieszczonych w katalogu sklepu internetowego mają charakter informacyjny i sprzedawca nie jest zobowiązany do zawarcia umowy sprzedaży dotyczącej tych towarów.
  3. W sklepie internetowym publikowane są informacje o kosztach związanych z opakowaniem i dostawą. Informacja o kosztach związanych z opakowaniem i dostawą towarów wymienionych w sklepie internetowym obowiązuje tylko w przypadkach, gdy towar dostarczany jest na terytorium Polski.
  4. Możliwe rabaty od ceny zakupu towaru nie mogą być ze sobą łączone, chyba że sprzedawca ustali inaczej z kupującym.

 

III. Zamówienie i zawarcie umowy sprzedaży

  1. Koszty poniesione przez kupującego podczas korzystania ze zdalnych środków komunikacji w związku z zawarciem umowy kupna (koszty połączenia internetowego, koszty rozmów telefonicznych) ponosi kupujący. Koszty te nie różnią się od stawki podstawowej.
  2. Kupujący zamawia towary w następujący sposób:
    • poprzez swoje konto klienta, jeśli wcześniej zarejestrował się w sklepie internetowym,
    • poprzez wypełnienie formularza zamówienia bez rejestracji.    
  3. Przy składaniu zamówienia kupujący wybiera towar, liczbę sztuk, sposób płatności i dostawy.
  4. Przed wysłaniem zamówienia kupujący ma możliwość sprawdzenia i zmiany danych, które wprowadził do zamówienia. Kupujący wysyła zamówienie do sprzedawcy, klikając przycisk Zrealizuj zamówienie. Informacje podane w zamówieniu są uznawane przez sprzedającego za prawidłowe. Warunkiem ważności zamówienia jest wypełnienie wszystkich obowiązkowych danych w formularzu zamówienia oraz potwierdzenie przez kupującego, że zapoznał się z niniejszymi warunkami handlowymi.
  5. Niezwłocznie po otrzymaniu zamówienia, sprzedający prześle kupującemu potwierdzenie otrzymania zamówienia na adres e-mail podany przez kupującego podczas składania zamówienia. Potwierdzenie to jest automatyczne i nie jest traktowane jako zawarcie umowy. Do potwierdzenia dołączone są aktualne warunki handlowe sprzedawcy. Umowa sprzedaży zostaje zawarta dopiero po przyjęciu zamówienia przez sprzedającego. Powiadomienie o przyjęciu zamówienia dostarczane jest na e-mail kupującego. / Niezwłocznie po otrzymaniu zamówienia, sprzedający prześle kupującemu potwierdzenie otrzymania zamówienia na adres e-mail podany przez kupującego podczas składania zamówienia. Potwierdzenie to jest traktowane jako zawarcie umowy. Do potwierdzenia dołączone są aktualne warunki handlowe sprzedawcy. Umowa sprzedaży zostaje zawarta poprzez potwierdzenie zamówienia przez sprzedającego na e-mail kupującego.
  6. Jeśli któreś z wymagań podanych w zamówieniu nie będzie mogło być spełnione, sprzedawca prześle kupującemu na jego e-mail zmienioną ofertę. Zmieniona oferta będzie uważana za nową propozycję umowy sprzedaży, a umowa sprzedaży zostanie w takim przypadku zawarta przez potwierdzenie przyjęcia tej oferty przez kupującego do sprzedającego na jego e-mail podany w niniejszych warunkach handlowych.
  7. Wszystkie zamówienia przyjęte przez sprzedającego są wiążące. Kupujący może anulować zamówienie do momentu otrzymania przez kupującego powiadomienia o przyjęciu zamówienia przez sprzedającego. Kupujący może anulować zamówienie dzwoniąc na numer telefonu lub e-mail sprzedającego podany w niniejszych warunkach handlowych.
  8. W przypadku wystąpienia oczywistego błędu technicznego po stronie sprzedającego w cenie towaru w sklepie internetowym lub w trakcie procesu składania zamówienia, sprzedający nie jest zobowiązany do dostarczenia kupującemu towaru za tę oczywiście błędną cenę, nawet jeśli do kupującego zostało wysłane automatyczne potwierdzenie przyjęcia zamówienia zgodnie z niniejszymi warunkami handlowymi. Sprzedający bez zbędnej zwłoki informuje kupującego o błędzie i przesyła na e-mail kupującego poprawioną ofertę. Zmieniona oferta będzie uważana za nową propozycję umowy sprzedaży, a umowa sprzedaży zostanie w takim przypadku zawarta przez potwierdzenie przyjęcia tej oferty przez kupującego do sprzedającego na jego e-mail.

 

IV. Konto klienta

  1. Na podstawie rejestracji kupującego dokonanej w sklepie internetowym, kupujący ma dostęp do swojego konta klienta. Kupujący może zamówić towar ze swojego konta klienta. Kupujący może również zamawiać towar bez rejestracji.
  2. Przy rejestracji konta klienta oraz przy zamawianiu towarów kupujący jest zobowiązany do podania prawidłowych i prawdziwych informacji. Kupujący zobowiązany jest do aktualizacji danych na koncie użytkownika w przypadku ich zmiany. Informacje podane przez kupującego w koncie klienta oraz przy zamawianiu towaru są uznawane przez sprzedawcę za prawidłowe.
  3. Dostęp do konta klienta jest zabezpieczony nazwą użytkownika i hasłem. Kupujący jest zobowiązany do zachowania poufności w zakresie informacji niezbędnych do uzyskania dostępu do swojego konta klienta. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe wykorzystanie konta klienta przez osoby trzecie.
  4. Kupujący nie jest uprawniony do umożliwienia osobom trzecim korzystania z konta klienta.
  5. Sprzedający może usunąć konto użytkownika, w szczególności w przypadku, gdy kupujący nie korzysta już z konta użytkownika lub w przypadku, gdy kupujący narusza swoje obowiązki wynikające z umowy sprzedaży i niniejszych warunków handlowych.
  6. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że konto użytkownika może nie być dostępne w sposób ciągły, w szczególności w związku z konieczną konserwacją sprzętu i oprogramowania sprzedającego lub konieczną konserwacją sprzętu i oprogramowania osób trzecich.

 

V. Warunki płatności i dostawa towarów

  1. Kupujący może zapłacić cenę towaru oraz wszelkie koszty związane z dostawą towaru zgodnie z umową kupna w następujący sposób:
    • przelewem bezgotówkowym na rachunek bankowy sprzedawcy IBAN: CZ5920100000002401022082
    • bezgotówkowo kartą płatniczą
    • bezgotówkowym przelewem na konto sprzedającego za pośrednictwem bramki płatniczej GoPay,
    • gotówka za pobraniem lub karta płatnicza przy dostawie towaru.
  2. Wraz z ceną zakupu kupujący jest zobowiązany zapłacić sprzedawcy koszty związane z opakowaniem i dostarczeniem towaru w uzgodnionej wysokości. O ile poniżej wyraźnie nie zaznaczono inaczej, cena zakupu obejmuje również koszty związane z dostawą towarów.
  3. W przypadku płatności gotówką, cena zakupu jest płatna przy odbiorze towaru. W przypadku płatności bezgotówkowej cena zakupu jest płatna w ciągu 14 dni od zawarcia umowy sprzedaży.
  4. W przypadku płatności za pośrednictwem bramki płatniczej kupujący postępuje zgodnie z instrukcjami odpowiedniego dostawcy płatności elektronicznych.
  5. W przypadku płatności bezgotówkowej, zobowiązanie kupującego do zapłaty ceny zakupu zostaje spełnione w momencie zaksięgowania odpowiedniej kwoty na rachunku bankowym sprzedającego.
  6. Sprzedający nie wymaga od kupującego z góry żadnego zadatku ani innej podobnej płatności. Zapłata ceny zakupu przed wysyłką towaru nie jest zadatkiem.
  7. Zgodnie z ustawą o ewidencji sprzedaży, sprzedający ma obowiązek wydać kupującemu paragon. Jednocześnie jest zobowiązany do zarejestrowania otrzymanej sprzedaży u administratora podatkowego online, w przypadku awarii technicznej najpóźniej w ciągu 48 godzin
  8. Towar jest dostarczany do kupującego:
    • na adres wskazany przez kupującego w zamówieniu
    • przez centrum wysyłkowe na adres centrum wysyłkowego wskazany przez kupującego
    • przez odbiór osobisty u sprzedającego
  9. Wybór sposobu dostawy dokonywany jest w trakcie składania zamówienia.
  10. Koszt dostawy towaru, w zależności od sposobu wysyłki i odbioru towaru, określony jest w zamówieniu kupującego oraz w potwierdzeniu zamówienia przez sprzedającego. W przypadku uzgodnienia sposobu transportu na specjalne życzenie kupującego, kupujący ponosi ryzyko i wszelkie dodatkowe koszty związane z tym sposobem transportu.
  11. Jeżeli sprzedający jest zobowiązany na podstawie umowy sprzedaży do dostarczenia towaru do miejsca wskazanego przez kupującego w zamówieniu, kupujący jest zobowiązany do odbioru towaru przy jego wydaniu. W przypadku, gdy z przyczyn leżących po stronie kupującego konieczne jest dostarczenie towaru wielokrotnie lub w inny sposób niż określony w zamówieniu, kupujący zobowiązany jest do pokrycia kosztów związanych z powtórnym dostarczeniem towaru lub kosztów związanych z innym sposobem dostarczenia.
  12. Odbierając towar od przewoźnika, kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia nienaruszalności opakowania towaru i w przypadku jakichkolwiek wad niezwłocznie powiadomić o tym przewoźnika. W przypadku naruszenia opakowania wskazującego na naruszenie przesyłki, kupujący może nie przyjąć przesyłki od przewoźnika.
  13. Sprzedający wystawia kupującemu dokument podatkowy - fakturę. Dokument podatkowy wysyłany jest na adres e-mail kupującego
  14. Kupujący nabywa własność towarów poprzez zapłatę pełnej ceny zakupu towarów, w tym kosztów dostawy, ale nie przed odebraniem dostawy towarów. Odpowiedzialność za przypadkowe zniszczenie, uszkodzenie lub utratę towaru przechodzi na kupującego z chwilą przyjęcia towaru lub z chwilą, gdy kupujący był zobowiązany do przyjęcia towaru, lecz nie uczynił tego w brew umowie sprzedaży.
  15. W przypadku towarów zakupionych u sprzedającego i wchodzących w zakres ustawy o odpadach nr 185/2001 Dz.U. z późniejszymi zmianami, zapewniamy bezpłatny odbiór tych produktów (np. urządzeń elektrycznych, baterii, akumulatorów itp.) i opakowań u sprzedającego.

 

VI. Odstąpienie od umowy

  1. Kupujący, który zawarł umowę sprzedaży poza działalnością gospodarczą jako konsument, ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży.
  2. Termin odstąpienia od umowy wynosi 14 dni
    • od daty otrzymania towaru,
    • od daty otrzymania ostatniej dostawy towaru, jeżeli przedmiotem umowy jest kilka rodzajów towarów lub dostawa kilku części
    • od daty otrzymania pierwszej dostawy towaru, jeżeli przedmiotem umowy jest regularnie powtarzająca się dostawa towaru.
  3. Kupujący nie może m.in. odstąpić od umowy sprzedaży:
    • świadczenie usług, jeżeli zostały one spełnione za jego uprzednią wyraźną zgodą przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, a sprzedający poinformował kupującego przed zawarciem umowy, że w takim przypadku nie przysługuje mu prawo odstąpienia od umowy,
    • na dostawie towarów lub usług, których cena zależy od wahań rynku finansowego niezależnie od woli sprzedającego i które mogą wystąpić w okresie odstąpienia od umowy,
    • na dostawę napojów alkoholowych, które mogą być dostarczone dopiero po trzydziestu dniach i których cena zależy od wahań rynku finansowego niezależnych od woli sprzedającego,
    • na dostawę towarów, które zostały dostosowane do życzeń kupującego lub dla jego osoby,
    • dostarczenie towarów łatwo psujących się, jak również towarów, które po dostarczeniu zostały nieodwracalnie zmieszane z innymi towarami,
    • dostarczenie towaru w zapieczętowanym opakowaniu, który kupujący usunął z opakowania i którego nie można zwrócić ze względów higienicznych,
    • dostarczenie nagrania dźwiękowego lub wizualnego albo programu komputerowego, jeżeli naruszył jego oryginalne opakowanie,
    • dostarczanie gazet, periodyków lub czasopism,
    • dostarczenie treści cyfrowych, chyba że zostały one dostarczone na nośniku materialnym i zostały dostarczone za uprzednią wyraźną zgodą kupującego przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, a sprzedawca poinformował kupującego przed zawarciem umowy, że w takim przypadku nie przysługuje mu prawo odstąpienia od umowy,
    • w innych przypadkach określonych w art. 1837 Kodeksu cywilnego.
  4. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, kupujący musi wysłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy w terminie do odstąpienia od umowy.
  5. Aby odstąpić od umowy sprzedaży, kupujący może skorzystać z przykładowego formularza odstąpienia od umowy dostarczonego przez sprzedającego. Odstąpienie od umowy sprzedaży zostanie wysłane przez kupującego na adres e-mail lub adres dostawy sprzedawcy podany w niniejszych warunkach handlowych. Sprzedający niezwłocznie potwierdza kupującemu otrzymanie formularza.
  6. Kupujący, który odstąpił od umowy, ma obowiązek zwrócić towar sprzedającemu w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy. Kupujący ponosi koszty zwrotu towaru do sprzedającego, nawet jeśli towar ze względu na swój charakter nie może być zwrócony zwykłą drogą pocztową.
  7. Jeżeli kupujący odstąpi od umowy, sprzedający zwróci kupującemu wszystkie środki pieniężne, w tym koszty dostawy, otrzymane od kupującego w ten sam sposób niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od odstąpienia od umowy. Sprzedający zwróci kupującemu otrzymane środki w inny sposób tylko wtedy, gdy kupujący wyrazi na to zgodę i nie poniesie dodatkowych kosztów.
  8. Jeżeli kupujący wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez sprzedającego, sprzedający zwróci kupującemu koszty dostarczenia towaru w wysokości równej najtańszemu oferowanemu sposobowi dostarczenia.
  9. Jeśli kupujący odstąpi od umowy sprzedaży, sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu kupującemu otrzymanych środków, zanim kupujący nie wyda mu towaru lub nie udowodni, że wysłał towar do sprzedającego.
  10. Zaleca się odesłanie towaru do sprzedającego w stanie nieuszkodzonym, nienoszonym i nieuszkodzonym oraz, jeśli to możliwe, w oryginalnym opakowaniu. Sprzedający jest uprawniony do jednostronnego potrącenia wierzytelności o odszkodowanie za uszkodzenie towaru z wierzytelnością kupującego o zwrot ceny zakupu.
  11. Sprzedający ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży z powodu wyprzedaży zapasów, niedostępności towaru lub gdy producent, importer lub dostawca towaru zaprzestał produkcji lub importu towaru. Sprzedający niezwłocznie poinformuje kupującego za pośrednictwem adresu e-mail wskazanego w zamówieniu oraz zwróci wszystkie środki pieniężne, w tym koszty dostawy, otrzymane od kupującego na podstawie umowy w terminie 14 dni od dnia powiadomienia o odstąpieniu od umowy, w taki sam sposób lub w sposób określony przez kupującego.

 

VII. Prawa z wadliwego wykonania

  1. Sprzedający jest odpowiedzialny wobec kupującego, że towar jest wolny od wad w momencie odbioru. W szczególności sprzedający odpowiada wobec kupującego, że w chwili objęcia przez niego towaru w posiadanie:
    • ma towar właściwości uzgodnione między stronami, a w braku porozumienia ma właściwości opisane przez sprzedawcę lub producenta albo oczekiwane przez kupującego ze względu na charakter towaru i na podstawie prowadzonej przez nich reklamy,
    • towary nadają się do celu, który sprzedający podaje dla ich użycia lub do którego towary tego rodzaju są zwykle używane,
    • towar odpowiada pod względem jakości lub wykonania uzgodnionej próbce lub wzorowi, jeżeli jakość lub wykonanie zostało określone według uzgodnionej próbki lub wzoru,
    • jest to towar w odpowiedniej ilości, miarze lub masie oraz
    • towar spełnia wymogi przepisów.
  2. Jeżeli wada wystąpi w ciągu sześciu miesięcy od otrzymania towaru przez kupującego, towar uważa się za wadliwy w momencie otrzymania. Kupujący jest uprawniony do skorzystania z prawa do wady, która występuje w towarze konsumpcyjnym w ciągu dwudziestu czterech miesięcy od jego otrzymania. Przepisu tego nie stosuje się w przypadku towarów sprzedanych po niższej cenie do wady, dla której uzgodniono niższą cenę, do zużycia spowodowanego normalnym użytkowaniem towarów, a w przypadku towarów używanych do wady odpowiadającej stopniowi zużycia lub degradacji, jaki towar miał w chwili przejęcia przez kupującego, albo jeżeli wynika to z właściwości towaru.
  3. W przypadku wystąpienia wady, kupujący może złożyć sprzedającemu reklamację i żądać:
    • wymiany na nowy towar,
    • naprawy towaru,
    • rozsądnego rabatu od ceny zakupu,
    • odstąpienia od umowy.
  4. Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy,
    • jeśli towar ma wadę istotną,
    • jeżeli nie może właściwie korzystać z rzeczy z powodu ponownego wystąpienia wady lub wad po naprawie,
    • w przypadku wystąpienia wielu wad towaru.
  5. Sprzedający jest zobowiązany do przyjęcia reklamacji w każdym zakładzie, w którym można przyjąć reklamację, ewentualnie również w siedzibie lub miejscu prowadzenia działalności. Sprzedający jest zobowiązany wydać kupującemu pisemne potwierdzenie, kiedy kupujący skorzystał z tego prawa, jaka jest treść reklamacji i jakiego sposobu załatwienia reklamacji żąda kupujący, a także potwierdzenie terminu i sposobu załatwienia reklamacji, w tym potwierdzenie dokonania naprawy i czasu jej trwania, albo pisemne uzasadnienie odrzucenia reklamacji.
  6. Sprzedający lub jego upoważniony pracownik rozstrzygnie reklamację niezwłocznie, w skomplikowanych przypadkach w ciągu trzech dni roboczych. Do tego terminu nie wlicza się okresu właściwego dla danego rodzaju produktu lub usługi, niezbędnego do dokonania profesjonalnej oceny wady. Reklamacje, w tym usunięcie wad, muszą być załatwione niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od dnia złożenia reklamacji, chyba że sprzedawca i kupujący ustalą dłuższy termin. Bezskuteczne upłynięcie tego terminu jest uważane za istotne naruszenie umowy, a kupujący ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży. Za moment powstania roszczenia uważa się moment, w którym wyrażenie woli kupującego (wykonanie uprawnienia z wadliwego świadczenia) dotrze do sprzedającego.
  7. Sprzedający poinformuje kupującego na piśmie o wyniku reklamacji.
  8. Kupującemu nie przysługuje prawo z wadliwego wykonania, jeżeli przed odebraniem rzeczy wiedział, że rzecz ma wadę, albo jeżeli sam wadę spowodował.
  9. W przypadku uzasadnionego roszczenia, kupującemu przysługuje odszkodowanie za uzasadnione koszty poniesione w związku z roszczeniem. Kupujący może skorzystać z tego uprawnienia u sprzedającego w ciągu miesiąca po upływie okresu gwarancji.
  10. Kupujący ma możliwość wyboru sposobu dochodzenia roszczeń.
  11. Prawa i obowiązki stron umowy w odniesieniu do praw z niedotrzymania świadczenia są regulowane przez § 1914 do 1925, § 2099 do 2117 i § 2161 do 2174 kodeksu cywilnego oraz ustawę nr 634/1992 Dz.U., o ochronie konsumentów.
  12. Inne prawa i obowiązki stron związane z odpowiedzialnością sprzedającego za wady reguluje kodeks reklamacyjny sprzedającego.

 

VIII. Dostawa

  1. Strony mogą dostarczać sobie wszelką pisemną korespondencję za pomocą poczty elektronicznej.
  2. Kupujący dostarcza korespondencję do sprzedającego na e-mail wskazany w niniejszych warunkach handlowych. Sprzedający dostarcza korespondencję do kupującego na e-mail podany w jego koncie klienta lub w zamówieniu.

 

IX. Pozasądowe rozwiązywanie sporów

  1. Czeska Inspekcja Handlowa z siedzibą przy Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, ID: 000 20 869, adres internetowy: https://adr.coi.cz/cs, jest właściwa do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich wynikających z umów sprzedaży. Do rozwiązywania sporów pomiędzy sprzedającym a kupującym w ramach umowy sprzedaży można wykorzystać internetową platformę rozwiązywania sporów znajdującą się pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr.
  2. Europejskie Centrum Konsumenckie Republika Czeska, z siedzibą pod adresem Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, adres internetowy: http://www.evropskyspotrebitel.cz jest punktem kontaktowym na mocy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich).
  3. Sprzedający jest uprawniony do sprzedaży towarów na podstawie pozwolenia na prowadzenie działalności. Kontrolę handlu przeprowadza w zakresie swoich kompetencji właściwa agencja ds. działalności gospodarczej. Czeska Inspekcja Handlowa nadzoruje między innymi przestrzeganie ustawy nr 634/1992 Dz.U., o ochronie konsumentów.

 

X. Postanowienia końcowe

  1. Wszystkie uzgodnienia między sprzedającym a kupującym podlegają prawu Republiki Czeskiej. Jeżeli stosunek ustanowiony umową sprzedaży zawiera element międzynarodowy, strony zgadzają się, że stosunek ten jest regulowany prawem Republiki Czeskiej. Nie narusza to praw konsumenta wynikających z ogólnie obowiązujących przepisów.
  2. Sprzedający nie jest związany w stosunku do kupującego żadnymi kodeksami postępowania w rozumieniu art. 1826 ust.1 lit. e kodeksu cywilnego.
  3. Wszelkie prawa do strony internetowej sprzedającego, w szczególności prawa autorskie do treści, w tym układu strony, zdjęć, filmów, grafiki, znaków towarowych, logotypów oraz innych treści i elementów, należą do sprzedającego. Zabrania się kopiowania, modyfikowania lub innego wykorzystywania strony internetowej lub jakiejkolwiek jej części bez zgody sprzedającego.
  4. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za błędy wynikające z ingerencji osób trzecich w sklep internetowy lub jego użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem. Podczas korzystania ze sklepu internetowego kupujący nie może stosować żadnych zabiegów, które mogłyby mieć negatywny wpływ na jego funkcjonowanie oraz nie może wykonywać żadnych czynności, które mogłyby umożliwić jemu lub osobom trzecim ingerencję w oprogramowanie lub inne składniki sklepu internetowego lub korzystanie z nich w sposób niedozwolony oraz wykorzystywać sklep internetowy lub jego części lub oprogramowanie w sposób sprzeczny z jego przeznaczeniem lub celem.
  5. Kupujący niniejszym przyjmuje na siebie ryzyko zmiany okoliczności w rozumieniu art. 1765 § 2 Kodeksu cywilnego.
  6. Umowa sprzedaży, w tym warunki handlowe, jest archiwizowana przez sprzedającego w formie elektronicznej i nie jest dostępna.
  7. Sprzedający może zmienić lub uzupełnić tekst warunków handlowych. Postanowienie to nie wpływa na prawa i obowiązki powstałe w okresie obowiązywania poprzedniej wersji warunków handlowych.
  8. Dołączony do warunków handlowych jest przykładowy formularz odstąpienia od umowy.

Informacja o elektronicznej ewidencji sprzedaży

Zgodnie z ustawą o ewidencji sprzedaży, sprzedający ma obowiązek wydać kupującemu paragon. Jednocześnie jest zobowiązany do zarejestrowania otrzymanej sprzedaży u administratora podatkowego online, w przypadku awarii technicznej najpóźniej w ciągu 48 godzin.

Niniejsze warunki handlowe wchodzą w życie z dniem 28.07.2022 r.

Zwrot towaru i reklamacja

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz