Częste pytania

Czy inteligentny zegarek może być sparowany z moim telefonem?

  • Inteligentny zegarek można sparować ze wszystkimi telefonami komórkowymi z systemem Android i iOS (Apple iPhone)
  • W celu sparowania inteligentnego zegarka z telefonem komórkowym należy postępować zgodnie z instrukcją, która jest dołączona do opakowania zegarka
  • Zawsze należy włączyć w telefonie Bluetooth, a następnie pobrać i zainstalować aplikację odpowiednią dla danego typu inteligentnego zegarka

Czy można dzwonić z inteligentnego zegarka?

  • Tak, wybrane modele umożliwiają wykonywanie połączeń bezpośrednio z inteligentnego zegarka przez Bluetooth. O tym, czy wybrane inteligentne zegarki mają tę funkcję, można dowiedzieć się bezpośrednio na stronie produktu w opisie
  • Wszystkie inteligentne zegarki informują o przychodzącej rozmowie, wyświetlają wiadomości i powiadomienia

Jakimi funkcjami dysponuje inteligentny zegarek?

  • Lista wszystkich funkcji znajduje się w poniższym szczegółowym opisie produktu w sekcji Parametry po kliknięciu Pokaż więcej

Czy smartwatche są wodoodporne?

  • Nasze urządzenia posiadają stopień ochrony IP67 - dlatego są wodoodporne. Zegarek można zanurzyć na głębokość 1 metra na maksymalnie 30 minut. Urządzenia z tą osłoną nie nadają się do pływania, brania prysznica, mycia rąk itp. - więcej w instrukcji.

Jaka jest żywotność baterii i jak prawidłowo ładować urządzenie?

  • Jeśli chodzi o żywotność baterii, zawsze zależy to od sposobu korzystania z zegarka. W przypadku aktywnego, całodziennego użytkowania i włączonych wszystkich funkcji i powiadomień, zegarek może rozładować się nawet w ciągu jednego dnia. Urządzenie przy normalnym użytkowaniu może wytrzymać 4-7 dni na jednym ładowaniu, a w trybie gotowości nawet 20 dni.
  • Należy wziąć pod uwagę również sposób ładowania, urządzenie należy ładować maksymalnie przez 2 godziny za pomocą oryginalnego kabla ładującego i zasilacza 5 V. Obsługa nieokreślona w instrukcji urządzenia prowadzi do skrócenia żywotności i trwałości baterii.

Kto produkuje markę ARMODD?

  • Marka ARMODD jest częścią spółki SMARTOMAT s.r.o., założonej w 2016 roku
  • Dbamy o wszystkie fazy cyklu życia produktu: od pierwszego pomysłu, poprzez dokładne dopracowanie poszczególnych funkcji i wyglądu, aż po marketing, sprzedaż oraz serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
  • Produkty sprzedajemy głównie przez nasz własny sklep internetowy, dzięki czemu jesteśmy w stanie zaoferować Klientom produkty po bardzo atrakcyjnych cenach

Jaka jest gwarancja na inteligentny zegarek?

  • Na smartwatch ARMODD dajemy pełną dwuletnią gwarancję
  • Zapewniamy gwarancyjny i pogwarancyjny serwis w naszym własnym ośrodku serwisowym
  • W przypadku reklamacji możesz wysłać produkt na nasz adres w Polsce
  • Możesz również skorzystać z naszego polskiego wsparcia klienta pod adresem info@armodd.pl 

Czy zegarek jest w języku polskim?

  • Tak, wszystkie inteligentne zegarki marki ARMODD mają menu i aplikację mobilną całkowicie w języku polskim
  • Do wyboru są również inne języki

Jak szybko zostanie mi dostarczone zamówienie?

  • Przy zamówieniu do godz. 12:00 wysyłamy w ten sam dzień roboczy
  • Standardowo dostarczamy za dwa dni robocze, wszystko jednak zależy od wybranego sposobu dostawy.

Gdzie mogę pobrać instrukcję?

  • Instrukcję do inteligentnego zegarka można pobrać w sekcji „Instrukcje”

Na wyświetlaczu zegarka nawet po zdjęciu folii wysyłkowej pojawia się pęcherzyk powietrza

  • Zalecamy również usunięcie drugiej folii pokrywającej, która chroni wyświetlacz podczas produkcji
  • Po usunięciu folii produkcyjnej wyświetlacz jest w porządku
Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz