Częste pytania
Czy inteligentny zegarek może być sparowany z moim telefonem?
- Inteligentny zegarek można sparować ze wszystkimi telefonami komórkowymi z systemem Android i iOS (Apple iPhone)
- W celu sparowania inteligentnego zegarka z telefonem komórkowym należy postępować zgodnie z instrukcją, która jest dołączona do opakowania zegarka
- Zawsze należy włączyć w telefonie Bluetooth, a następnie pobrać i zainstalować aplikację odpowiednią dla danego typu inteligentnego zegarka
Czy można dzwonić z inteligentnego zegarka?
- Tak, wybrane modele umożliwiają wykonywanie połączeń bezpośrednio z inteligentnego zegarka przez Bluetooth. O tym, czy wybrane inteligentne zegarki mają tę funkcję, można dowiedzieć się bezpośrednio na stronie produktu w opisie
- Wszystkie inteligentne zegarki informują o przychodzącej rozmowie, wyświetlają wiadomości i powiadomienia
Jakimi funkcjami dysponuje inteligentny zegarek?
- Lista wszystkich funkcji znajduje się w poniższym szczegółowym opisie produktu w sekcji Parametry po kliknięciu Pokaż więcej
Czy smartwatche są wodoodporne?
- Nasze urządzenia posiadają stopień ochrony IP67 - dlatego są wodoodporne. Zegarek można zanurzyć na głębokość 1 metra na maksymalnie 30 minut. Urządzenia z tą osłoną nie nadają się do pływania, brania prysznica, mycia rąk itp. - więcej w instrukcji.
Jaka jest żywotność baterii i jak prawidłowo ładować urządzenie?
- Jeśli chodzi o żywotność baterii, zawsze zależy to od sposobu korzystania z zegarka. W przypadku aktywnego, całodziennego użytkowania i włączonych wszystkich funkcji i powiadomień, zegarek może rozładować się nawet w ciągu jednego dnia. Urządzenie przy normalnym użytkowaniu może wytrzymać 4-7 dni na jednym ładowaniu, a w trybie gotowości nawet 20 dni.
- Należy wziąć pod uwagę również sposób ładowania, urządzenie należy ładować maksymalnie przez 2 godziny za pomocą oryginalnego kabla ładującego i zasilacza 5 V. Obsługa nieokreślona w instrukcji urządzenia prowadzi do skrócenia żywotności i trwałości baterii.
Kto produkuje markę ARMODD?
- Marka ARMODD jest częścią spółki SMARTOMAT s.r.o., założonej w 2016 roku
- Dbamy o wszystkie fazy cyklu życia produktu: od pierwszego pomysłu, poprzez dokładne dopracowanie poszczególnych funkcji i wyglądu, aż po marketing, sprzedaż oraz serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
- Produkty sprzedajemy głównie przez nasz własny sklep internetowy, dzięki czemu jesteśmy w stanie zaoferować Klientom produkty po bardzo atrakcyjnych cenach
Jaka jest gwarancja na inteligentny zegarek?
- Na smartwatch ARMODD dajemy pełną dwuletnią gwarancję
- Zapewniamy gwarancyjny i pogwarancyjny serwis w naszym własnym ośrodku serwisowym
- W przypadku reklamacji możesz wysłać produkt na nasz adres w Polsce
- Możesz również skorzystać z naszego polskiego wsparcia klienta pod adresem info@armodd.pl
Czy zegarek jest w języku polskim?
- Tak, wszystkie inteligentne zegarki marki ARMODD mają menu i aplikację mobilną całkowicie w języku polskim
- Do wyboru są również inne języki
Jak szybko zostanie mi dostarczone zamówienie?
- Przy zamówieniu do godz. 12:00 wysyłamy w ten sam dzień roboczy
- Standardowo dostarczamy za dwa dni robocze, wszystko jednak zależy od wybranego sposobu dostawy.
Gdzie mogę pobrać instrukcję?
Na wyświetlaczu zegarka nawet po zdjęciu folii wysyłkowej pojawia się pęcherzyk powietrza
- Zalecamy również usunięcie drugiej folii pokrywającej, która chroni wyświetlacz podczas produkcji
- Po usunięciu folii produkcyjnej wyświetlacz jest w porządku